sobota, 5 lipca 2014

Rozdzial 2

# Maja #


Gdy Zayn odszedł postanowiłam pobiegać dalej , włączyłam muzykę wetknęłam słuchawki w uszy . Biegłam tak półgodziny aż w końcu postanowiłam odpocząć wiec przystanęłam kolo Big-Bena i wyjęłam słuchawki.
Niedaleko była fontanna zobaczyłam grupkę zebranych ludzi wokół kilku chłopaków , wiec z ciekawości poszłam sprawdzić kto tak fajnie gra po glosie było słychać ze nieźle graja .
Musialam sie wepchac w tlum mam sie rozumiec fanek poniewaz chyba ich najwiecej tam bylo..
Gdy już znalazłam miejsce w którym mogłam ich zobaczyć zorientowałam się ze wśród chłopaków był Zayn tak ten Zayn którego dzisiaj poznałam w parku , musiałam się dowiedzieć jak się nazywa ich zespól ..





- Hej mogę się coś ciebie zapytać - powiedziałam do jednej dziewczyny
- Tak o co chodzi- odpowiedziała
- Jak nazywają się ci chłopacy??-zapytałam
- To ty nie wiesz to One Direction-powiedziała i na jej słowa wszyscy zaczęli się na nas gapić ponieważ powiedziała to tak głośno.  Ja chciałam zostać niezauważona przez Zayna ale się nie udało ... siedział tam i patrzy się na mnie jak bym była kimś sławnym ale jest na odwrót ponieważ on jest tym kimś i chociaż poznaliśmy się zaledwie godzinę temu to chociaż mógł mi powiedzieć kim jest ale nie bo po co...Musialam cos zrobic wiec jedyne ci mi przyszlo na mysl to isc z tamtad i go nieogladac. Wiec poszlam w strone domu gdy chcialam zalozyc sluchawki i wlaczyc muzyke ktos zaczal mnie wolac ...
- Maja zaczekaj- krzyknął ..
Odwrocilam sie i zobaczylam dyszacego Zayna .
- Czego chcesz??-zapytałam
- No chciałem zapytać czemu ociekłaś-zapytał
- No niech zgadnę a czemu bym miała słuchać kłamcy , bo przecież po co powiedzieć kim naprawdę się jest- odpowiedziałam z sarkazmem.
- Słuchaj gdybym chciał ale na prawdę nie mogę mówić na głos  ze jestem Zayn Malik z One Direction ponieważ zaraz by się zleciały fanki- spuścił ton z głosu ...
Nie martw sie nie jestem wasza fanka- odpowiedzialam
- Myślałem ze wszyscy praktycznie nastolatkowie w szczególności dziewczyny są naszymi fankami- powiedział
- No ale ja nie bo przyjechałam z Australii tutaj do cioci--zamyśliłam się
- No dobra skończmy ten temat . Co powiesz na spacer albo na lody?? - zapytal
- Morze innym razem nie mam ochoty- powiedziałam
- Troszkę szkoda ale dobrze ,, a dasz mi swój nr?- zapytał
- Ok tylko masz odbierać - powiedział i poszedł do zespołu się rozeszliśmy



Z jednej strony Zayn mi sie spodobal ale co z tego jak niepowiedzial mi prawdy nawet jak mu moze sie spodobalam to niemusial ukrywac tego ze jest slawny. Dobra mniejsza z tym muszę iść do domu wiec założyłam słuchawki i poszłam do domu.


# Harry #


Zayn gdy zobaczył ta dziewczynę przerwał piosenkę i pobiegł za nią , nie było go z półgodziny ale było widać dlaczego przerwał koncert ...Musze się dowiedzieć kim ona jest bo nie powiem ładna jest...

____________________________


jak się podoba 2 rozdział?~wlascicielka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz